21 Jan 2016

My favourite lipsticks // Dada's beauty

Ahojte!

Konečne som sa k dostala k tomu napísať nový článok. Bola som (vlastne som) chorá, takže skôr som tieto dni prespala a preležala v posteli. Keďže mi je už lepšie, rozhodla som sa napísať článok o mojich najobľúbenejších rúžoch, ktoré najčastejšie nosím. Moja zbierka rúžov nie je taká obrovská ako u iných blogeriek, ale dúfam, že raz bude :-D. Mám okolo 20 rúžov, 10 leskov na pery a do 10 kontúrovacích ceruziek. Rúž používam vždy keď sa líčim, je to pre mňa dôležitá časť líčenia, pretože moje pery nie sú veľké a rada si ich zvýrazňujem pre taký môj lepší pocit :-D. Najradšej mám ružové rúže a hneď sa nimi nude farby. Občas nosím aj červené a fialové, ale k jemnejšiemu líčeniu. Dnes som pod rúže, ktoré som Vám fotila nedávala žiadnu kontrúrovaciu ceruzku, aby ste videli ich pigmentáciu, ale inak skoro vždy nejakú mám. Tak poďme nato!
Rúže s jemnejšími farbami... 
Rúže som rozdelila do dvoch skupín. Prvá skupina budú rúže sú s ružovým nádychom, jemnými tónmi, ktoré sú vhodné na každodenné nosenie alebo keď chcete aby pery vyzerali zdravo, prirodzene. Tieto rúže nosím takmer každý deň, takže Vám viem presne povedať ako sa počas dňa "správajú".
Prvý rúž je L´oréal Color Riche Collection Privée by Doutzen (Doutzen´s nude), po ktorom siaham keď sa len rýchlo potrebujem prerúžovať. Je to jemná ružová farba, má v sebe maličké trblietky, ktoré na perách pôsobia prirodzene, pery sa Vám zdravo lesknú,pôsobia väčšie, ale nelepia ako lesk. Krycia schopnosť nie je vysoká. Jedlo a nápoje rúž zotrú. Ja ho nosím v kabelke v situáciach, keď viem, že pri sebe celý deň nebudem mať zrkadlo, takže u tohto rúžu nie je problém rýchlo si pretrieť pery a nemusíte sa báť, že budete vyzerať ako šašo :-). Vôňa je typická "rúžová" (proste vonia ako klasický rúž :-D), takže ju na perách necítite pod nosom.
Rúž od Rimmel Lasting Finish by Kate (odtieň 38) som si kúpila len nedávno ale hneď sa stal mojím zlatíčkom. Je bledší ako moje pery, v teplejšej farbe, takže na leto a opálenú pleť bude nádherný. Je to taká ružovo marhuľová farba. Pigmentácia je vynikajúca, i keď jedlo to nevydrží, treba ho počas dňa pretrieť. Má veľmi jemnú sladkú vôňu, nevtieravú. Na perách je veľmi príjemný, takže už nech je leto! Odporúčam ho všetkými desiatimi!
Tento rúž je zapísaný v mojej kozmetickej histórii. Je to rúž od Yves Rocher Grand Rouge (odtieň 72. Rose Halé) a je to moje druhé balenie. Bol to prvý rúž, ktorý som začala používať. Je presne v mojej farbe pier, takže je to moja stálica a určite i bude. Toto balenie ako môžete na fotke vidieť už dlho mať nebudem, takže čakám na super akciu a idem znova doňho. Pigmentáciu nejako pri tomto rúže neriešim, keďže je rovnaký ako moje pery. Rúž vôbec na perách necítim, má nádhernú olejovú vôňu. Mám pocit, že obsahuje olej z kamélie, takže pery nevysušuje. Čo sa týka výdrže, tak tá je schopná, nápoje to vydrží, jedlo už bohužiaľ nie. Jediné, čo ma trápi pri tomto a aj trápil opri minulom balení je a bol obal. Rýchlo sa doškrábe, takže sa oň musím viac starať, pretože inak ten obal vyzerá luxusne :-).
Moje milované KIKO, kedy konečne prídeš na Slovensko? To si vravím vždy, keď používam niečo z ich kozmetiky, ktorá mi veľmi vyhovuje. Tieto rúže som si kúpila minulý rok v Benátkach. Tieto dva rúže sú z kolekcie Smart Lipstick (odtiene 903 Candy Rose a 910 Baby Pink), ktorá má veľké množstvo odtieňoch a určite toto nie sú moje posledné. Pigmentácia je super, krásne sa na perách prispôsobia, ako aj vyššie uvedený rúž, nápoje prežijú, jedlo nie, takže ich počas dňa treba pretrieť. Nádherne voňajú, je vôňa ako marshmallow cukríkov. A tie ja zbožňujem :-). Niekomu by to možno vadilo, no mne sa to páči celý deň cítiť cukríky.
Od mojej kamarátky som dostala dva Dior rúže. Sú vo forme testerov, ale sú to plné veľkosti, len nemajú vrchnáčiky, tak im musím dávať iné :-). Tento rúž je konkrétne Dior Addict Lipstick (odtieň 578 Diorkiss). Je to prirodzená farba, rúž je veľmi jemný a krémový, pery krásne hydratuje. Nemá takmer žiadnu vôňu. Často si pod tento rúž dávam kontúrovaciu ceruzku, ceruzka má pigmentáciu a rúž nevysušuje a spraví krásny finish. Výdrž - vďaka kontúrke je výdrž schopná, ale ja si ho raz za čas pretriem.
Posledný rúž z tejto kategôrie je od Dermacol 16 H* Lip Colour (odtieň 01). Dlho som sa rozhodovala, ktorý odtieň chcem. Nakoniec vyhral tento. Je to najviac pigmentovaný rúž, ktorý mám. Ak si ho ráno dáte, večer ho ešte odličujete a on nie a nie ísť dolu :-D. Vo finále je matný, takže vysušuje pery. Samotný rúž nevonia, ale lesk má žuvačkovú vôňu, nie moc silnú. Ja mám suché pery, takže mne sa počas jedenia začne droliť a nie je to moc príjemný pocit. Uvidíme, skúsim si dávať pod rúž balzám na pery, aby sa mi tak nevysušovali, inak je top.

Rúže s výraznejšími farbami...
Počas celého fotenia mi môj psík Šaryk všade zavadzal, takže je aj on na fotke :-). Druhá kategória sú rúže s výraznými farbami, na výnimočné príležitosti, alebo k správnemu typu make up-u. Sú to rúže, ktoré by mi v mojej zbierke chýbali a majú tam čestné miesto.
 Prvé dva rúže z tejto kategórie sú pre mňa výnimočné, takže o nich napíšem spolu. Prvý je rúž od značky Gosh Long Lasting Lip Marker (odtieň 002 Pink). Je to vlastne fixa, ktorá vám zaschne na perách a drží. A veruže drží super. Len, mne tá pigmentácia nestačí, takže ja si túto fixu dávam ako základ a na ňu rúž, ktorý je v jemnej farbe alebo nemá veľkú pigmentáciu a vzniknú z toho krásne pery. Ja som túto fixu dostala od kamarátky, veľmi som sa z nej tešila (a stále sa teším) a má u mňa stále miesto. Vôňa je jemná, trošku po alkohole, ale iba keď ju otvoríte, na perách už nie. Rozhodne sa po nej mrknite :-).
Druhý rúž je od značky PUPA zo zlatej kolekcie I´m (odtieň 003). Kupovala som ho vo výpredaji a na internete som túto zlatú kolekciu ani nenašla, iba striebornú, takže je možné, že už nie je v predaji. Je to fialová farba s nádychom hnedej a červenej. Na fotke kde mám rúže na ruke je jeho farba krásne vidieť, ale na perách sa mi už nepodarila zachytiť jeho krásna farba (ďakujem zimnému svetlu :-D). Má úžasnú pigmentáciu, bohužiaľ na mojich perách to tak nevyzerá, keďže sú teraz takmer biele kvôli chorobe :-D. Mne vonia po čokoláde, takže ďalší bod preň. Pery vôbec nevysušuje, a jeho výdrž je taktiež super, zvládol so mnou celú noc maratónu Viedenskými barmi :-D. 
Rúž od Maybelline Color Sensational (odtieň 470) som dostala od Maybelline pri otvorení ich kiosku v Auparku v Bratislave, kam sa určite zbehnite pozrieť, majú tam všetko :-). Je to studená červená farbami s ružovým nádychom, má peknú pigmentáciu a ľahko sa nanáša. Nemá takmer žiadnu vôňu, na perách skoro vôbec nie je cítiť. Má krémovú textúru, takže pery nie sú po ňom vysušené. Pigmentácia - nápoje zvláda, jedlo už nie, v strede sa zotrie a vyzerá to potom ako keby ste mali výraznú nie dobre nakreslenú linku kontúrovaciou ceruzkou, takže ho treba kontrolovať. Teraz cez zimu sa skvele hodí k jemnejšiemu líčeniu, pristane bledším typom pleti. 
Ďalším pánom na holenie je rúž Od Rimmel LAsting Finish Colour Ruch (odtieň 120 All you Need is Pink). Tento rúž má tvar "chubby" ceruzky, takže jeho nanášanie je jednoduché. Je hydratačný, pery vôbec nevysušuje. Pigmetácia je taká stredná, ja si občas dávam pod tento rúž kontúrovaciu ceruzku, ale vyzerá pekne prirodzeno aj bez nej. Výdrž je super, myslela som si, že to bude slabšie, keďže je to hydratačný rúž, ale nápoje zvládne bez problémov, ale po jedle sa treba prerúžovať. Má nádhernú vôňu, ja tam cítim znova čokoládu, ale skôr bielu :-D. Jediné mínus je, že sa obal po chvíľke nosenie v kabelke začal ošúchavať, ako je i vidieť na fotke. Ale to je iba taký mini problém. V zahraničí majú 14 odtieňov, neviem, myslím si, že tu ich toľko nie je, čo je škoda, pretože do tohto rúžu sa oplatí investovať. Plánujem si v najbližšej dobe kúpiť aj v bledšom odtieni, som zvedavá na jeho pigmentáciu. 
Druhý rúž od Dior Addict Lipstick (odtieň 750 Rock´n´Roll) je najšťavnatejšia farba akú mám. Tento rúž je mojou každoročnou letnou láskou. Má v sebe trbliretky, čo normálne moc nemusím, ale s týmto rúžom to na perách vyzerá nádherne na opálenej pleti. Ako keby ste práve jedli jahody, pery sú šťavnaté a trblietky pery opticky zväčšujú :-). Je hydratačný, na perách takmer nie je cítiť a ako i predošlý, nemá takmer žiadnu vôňu. Pod ten ružový (ktorý je spomenutý vyššie), si dávam kontúrovaciu ceruzku, ale pod tento nie. Mám ho dokonca o trocha viacej rada ako ten ružový. Odporúčam ho, i keď cena bude asi dosť vysoká.
Posledný rúž je pre mňa ten najvzácnejší, pretože som ho dostala od priateľa na Vianoce. Boli to naše prvé spoločné Vianoce, takže to je také symbolické. Rúž som si veľmi priala a zháňali sme ho kade tade, nikde ho pred Vianocami nemali, všade bol vypredaný. Ale pod stromčekom som si ho našla, takže dámy, aj chlapi vedia nakupovať dekoratívnu kozmetiku podľa vašich predstáv :-). Rúž od L´oréal Color Riche Collection Exclusive by Eva (Eva´s Pure Red), je nádherný, podľa mňa najkrajší červený rúž na svete :-D. Výborná pigmentácia, výborná výdrž, krásna typická vôňa rúžu. Je to srdcovka. Krásne sa nanáša, keď si po nanesení prejdete okolo úst štetcom, na ktorom je korektor, bude to dokonalé (to ja nemám na tejto fotke, nikam som nešla tak sa mi nechcelo :-D). Všetky odtiene z kolekcie sú krásne, L´oréal rúže naozaj vie, takže oplatí sa investovať do tohto miláčika.

Tak to už sú všetky moje najobľúbenejšie rúže, kto sa sem dočítal, palec hore, tento článok bol vyčerpávajúci :-D. Vy mi dajte v komentároch vedieť, aký je váš najobľúbenejší rúž, rada si ich pozriem a možno mi do môjho zoznamu najobľúbenejších rúžov vďaka vám pribudne ďalší krásny odtieň :-). Rúže sú moja najväčšia slabosť, takže určite v budúcnosti takéto podobné recenzie budú, páčili by sa vám? 
Majte sa krásne, užívajte sneh (nám napadol až dnes), zachviľu je víkend, tak aj ten si užite :-). Serusky

11 comments:

  1. Máš peknú zbierku rúžov. Nejde o to mať ich veľa, ale správne vybrať :-) Mne sa najviac páči tá prvá skupina, kde sú svetlejšie odtiene, lebo som sa ešte nenaučila nosiť výraznejšie farby, ale snáď sa k nim tiež čoskoro dopracujem..

    keelifestyle.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :-)Tú prvú skupinu nosím omnoho častejšie, no bez tej druhej by som sa tiež nezaobišla :-D Určite skús výraznejšie farby, krásne vyniknú pery :-)

      Delete
    2. Ja tiež radšej preferujem svetlejšie odtiene, ale sranda je, že keď si raz za čas dám tmavý všetci mi chvália,ako mi pristane :) a viem, že aj tebe veľmi pristanú výrazné, takže si svoju zbierku tmavších odtieňov kľudne rozšír ;) Ten Pupa vyzerá skvelo..konečne si musím ísť kúpiť tie tekuté, ktoré všetky chvália :)

      Delete
    3. Ano, tie tekute aj mna zaujimaju :-)
      Miuska, tebe strasne pristanu cervene ruze :-)

      Delete
  2. Ja nosím iba červene rúže poslednu dobu ale asi by som mohla skusiť experimentovať aj s inými odtienmi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozhodne ťa v tom podporujem, určite ti budú pasovať :-)

      Delete
  3. Tieto Diorky sú zlatíčka :-). Ďakujem :-)

    ReplyDelete
  4. krásne všetky, ale najviac ten od Pupy :)

    ReplyDelete
  5. krásna zbierka, no podľa mňa je top, ten čo máš hore na úvodnej fotke blogu, taká tmavá studená farba ti neskutočne ide :)
    Drew's Beauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je ten z Pupy :-) a dakujemkyyy 👍🏻💕

      Delete

Lovely comments ...